Spettaculu cummerciale

1. Per u trapanatore di roccia acquistatu novu, à causa di e misure di prutezzione di l'imballazione, ci sarà qualchi grassu anti-ruggine à l'internu. Assicuratevi di scumparisce è caccià prima di l'usu, è sminate u lubricante nantu à tutte e parti in muvimentu quandu a ricarica. Nanzu chì u travagliu deve esse vultatu à un picculu test di u ventu, sia u funziunamentu normale.

2, in generale, in u trapanu à l'injectore automaticu d'oliu da esse rimpiazzatu regularmente, l'equipaggiu novu hè di injetà una certa quantità di oliu lubrificante, in l'oliu di riempimentu deve esse pulito prima di u contenitore è e misure di prutezzione, per prevene alcune impurità. in u containeru.

3, u situ di a pressione di u ventu è di a pressione di l'acqua deve esse verificatu currettamente. Un trapanatrice pneumatica qualificata generalmente porta u 0,4-0,6 mpa di a pressione di u ventu, a pressione di u ventu hè troppu alta da accelerà u dannu di alcune parti rotanti interni, troppu bassu reducirà direttamente l'efficienza di perforazione, è pò fà chì i pezzi di l'equipaggiu arrubbinu.

4, l'usu di u solder deve prestà una attenzione particulare se u pruduttu hà u certificatu di qualificazione, per a saldatura senza qualificazione deve esse pruibita l'usu, per prevene alcuni accidenti di custruzione.

5, in u tubu d'aria è a cunghjunzione di u tubu d'acqua duvete attente à a tenuta, per prevene u muru di u tubu chjusu è causà ferite.

6. Infine, fate una inspezione raziunale à l'esterno di u trapanu per verificà s'ellu ci hè una fuga di l'oliu o un funziunamentu anormale. Se i prublemi si trovanu, anu da esse risoltu in modu puntuale.

Per espansione u nostru cummerciu, avemu assistitu à parechji famosi salone internaziunale, Plas Vienam, China Plas, Plastpol, Dubai Plast,

Avemu participatu ancu à a mostra plastica No.1 in Germania

K Show 2019 chì si trova in Dusseldorf Exhibition Center, Düsseldor datatu 16-23th ottobre, 2019, U nostru Numero di Stand: 4A017,
Cù i sforzi in Business Show, avemu ottinutu l'affari in tuttu u mondu, per esempiu, l'Italia, a Germania, a Polonia, a Finlandia, l'Australia USA, l'Indonezia, a Corea, a Malaisia, l'AUA ...
 
A nostra prossima tappa Chinaplast, ChinaM'SIA-PLAS, MalaysiaN.PE, USA
Vulemu andà prestu!


Tempu di posta: 28 Apr. 2020