Tamburi di a cultura

U tamburu hè statu ghjucatu ogni annu à u ghjornu aperto di a fabbrica dopu à e festività di u festival di primavera è hà digià diventatu una cunvenzione in Qihong, indica un bellu travagliu in squadra trà i membri di Qihong. L'attività hà uriginatu quandu a fabbrica hà iniziatu, in questu mumentu avemu in prublema per l'affari, senza ingressu senza affari, a fabbrica face a fallimentu, u capu hà riunitu tutte e persone è batte i tamburi per incuraghjà tutti i travagliati in Qihong, i ghjorni duri eranu infine. più vincendu una seria di affari.

Dopu dopu, quandu ci hè una celebrazione, cum'è a produzzione aperta, accoglie i clienti VIP, inizià un novu novu prughjettu. tamburi ghjoculi sò diventatu un travagliu bisogna à mezu à tutte e attività. 

A selezione pneumatica hè una sorte di macchina per a manu, u colpu pneumaticu hè cumpostu da u mecanismu di distribuzione, u mecanismu d'impattu è di u bastone. Dunque, i bisogni di struttura compatta, portable. L'scelta hè un tipu di strumentu pneumaticu chì hè largamente usatu in l'industria minera è l'industria di a custruzione.

U pick pneumaticu hè cumpostu da meccanisimu di distribuzione, meccanisimu d'impattu è bastone. U meccanisimu di l'impattu hè un cilindru di muru gruesu cun un martellu d'impattu chì pò ricuplicà longu a parete interna di u cilindru. A parte posteriore di a piccaxe hè inserita in u fronte di u cilindru.

Quandu u pickaxe funziona, fate u bastone di pickaxe contru a superficie di a custruzione, l'altru estremu entra in u cilindru, appughjà u manicu di maniglia, comprime a mola di a valvola di pistone è cunnette u percorsu di ventilazione, ci sò parechji buchi longitudinali intornu à u muru di u cilindru, a valvula di distribuzione d'aria distribuisci automaticamente l'aire, l'estremità posteriore di u cilindru hè dotata di a valvola di distribuzione d'aria. Fate u martellu di l'impattu continuamente muvimentu reciprocating, culpisce u filu di pezzi, corpu di custruzzione rottu.


Tempu di posta: 28 Apr. 2020