New Factory Gaoyi Branch lanciata!

A nostra nova fabbrica situata in zona tecnologica Gao yi Hi, 3 volte più grande di l'antica fabbrica, 2 linee di produzzione più di l'antica fabbrica, cù e attrezzature è apparecchi novi pudemu suddisfà più bisogni di i clienti.

L'scelta hè un tipu di strumentu pneumaticu chì hè largamente usatu in l'industria minera è l'industria di a custruzione. Ma cumu per riduce a vibrazione di a maniglia hè diventata un prublema tecnicu urgente per esse risoltu da u dipartimentu di prutezzione di u travagliu. Cume fassi a scelta quant'è vulete? A seguente forza per dette u metudu seguente.

1. U diametru internu di a pipa d'aria deve esse 16 mm, è a so lunghezza ùn deve micca più di 12 metri. A pressione di l'aria deve esse mantinuta à 5-6 mpa, è e cunnessione di a pipa di l'aria deve esse mantenute pulite è cunnesse.

2. Quandu carricate a cugliera, verificate u divintamentu cumunu trà a cola di u colpu è u piccu, è poi applicate lentamente a pressione nantu à a direzzione di perforazione tenendu a maniglia per fà chì u coltu funziona nurmale.

3. Quandu a cugliera hè funziona nurmale, aghjunghje l'oliu lubrificante (l'oliu di turbina cù una viscosità di 3-4,5 ° E50) ogni 2-3 ore è injetu in u tubu di cunnessione.

4, quandu sciugliatene a strata di minerale dolce, ùn fate micca e coglie tutti inseriti in u strato di minerale, in ordine per difende l'aria.

5. Se u pittore hè attaccatu in l'articulu di roccia, ùn agitate micca violentemente a cugliera d'aria per impedisce danni à e parti cunnessi.

6. Se a pantalla di filtru hè bluccata da a tarra, serà cacciata à u tempu, è a pantalla di filtru ùn deve esse eliminata.

7. U coltu deve esse smuntatu almenu duie volte à settimana durante l'usu, è l'oliu di u gasu deve esse pulitu, asciuttu è rivestitu cù oliu lubrificante prima di assemblà è pruvà.

8. Se a cugliera ùn hè micca aduprata da tantu tempu, deve esse cacciatu per a pulizia, u sigillu d'oliu è u almacenamentu.


Tempu di posta: 28 Apr. 2020